Hjelp og kontakt

Vi ønsker at du skal ha en positiv reiseopplevelse med oss. Ta gjerne kontakt om du har spørsmål eller behov for hjelp.

SJ / Hjelp og kontakt
Mannlig passasjer snakker i mobilen om bord

Vår kundeservice har inngående kunnskap om tog og andre typer kollektivreiser i Norge.

Du kan kontakte oss på

  • Chat: ved hjelp av chatteboblen på nettsiden vår
  • Telefon: 61 25 22 00
  • E-post[email protected]

Våre åpningstider

  • Mandag-fredag: kl. 07:00-23:00
  • Lørdag: kl. 08:00-21:00
  • Søndag: kl. 09:00-23:00

Åpningstider i helligdager og ferieperioder kan avvike fra de ordinære åpningstidene.

Trondheim sentralstasjon

Sjøgangen 6, 4. etasje, 7010 Trondheim

Postadresse

Sjøgangen 4, 4. etasje, 7010 Trondheim

Org. nr 917 58 77 28

Pressehenvendelser:

Vi ber ta kontakt først via e-post.

E-post: [email protected]
Vakttelefon: tlf. 815 50 955

På de største stasjonene på SJ Norge sine strekninger, er det personell fra Entur tilstede på de betjente salgskontorene. Enturs personell har god oversikt over togstrekninger og øvrig kollektivtransport i Norge, de kan svare på togrelaterte spørsmål og hjelpe til med kjøp av billetter.

Betjente SJ Norge-stasjoner

  • Oslo S
  • Oslo Lufthavn – Gardermoen
  • Trondheim S

Les mer om betjente stasjoner på Enturs hjemmesider.

Er dere ti eller flere som skal reise? Ta kontakt med vår kundeservice for henvendelser om gruppereiser.

Åpningstider for gruppereiser er:

  • Mandag-fredag: kl. 8.30-16.00
  • Lørdag, søndag og helligdager: stengt

E-post: [email protected]

SJ Norge benytter Enturs tjeneste for hittegods, og du må kontakte deres hittegodskontor for å etterlyse gjenglemt bagasje. Mer informasjon finner du på Enturs hjemmesider.

Kundeservice