Dovrebanen forblir stengt ved Otta bru. Estimert prognose for åpning er midten av april.
Mer informasjon her.

Endring og avbestilling

SJ / Endring og avbestilling

Hvorvidt du kan avbestille en billett avhenger av hvilken billettype du har kjøpt. Her finner du informasjon om hvilke regler som gjelder.

BILLETTER BESTILT GJENNOM ENTUR

Endring og avbestilling av Fleksible billetter

Endring og avbestilling av Fleksible billetter er enkelt. Alle Fleksible billetter, uansett om det er Standard, Premium eller Premium Pluss kan avbestilles helt fram til avreisetidspunktet.

Om avbestillingen skjer innenfor de siste 24 timene før avreisetidspunkt, så trekkes et administrasjonsgebyr på 100 kroner per bestilling.

Hvordan å avbestille en Fleksibel billett

Hvis du har kjøpt billetten i Entur-appen kan du avbestille billetten direkte i appen.

Hvordan å endre en Fleksibel billett

Hvis du ønsker å endre billetten så den gjelder for en annen avgang, må du også kontakte kundeservice på enten e-post, telefon eller chat.

Om du har kjøpt en Ikke-fleksibel billett, er det dessverre ikke mulig å endre avgang eller avbestille billetten mot refusjon.

Imidlertid har alle kjøp hos oss en angrerett og kan avbestilles innen fire timer etter kjøpet, med mindre reisens avgangstid allerede har passert.

Hvis du avbestiller en Ikke-fleksibel billett innenfor fire timer etter kjøp, men det er mindre enn 24 timer til avgangstid, vil det trekkes et administrasjonsgebyr på 100 kroner fra kjøpesummen.

BILLETTER BESTILT GJENNOM ANDRE KANALER

For billetter bestilt gjennom andre kanaler enn Entur, vennligst ta kontakt med den aktuelle billettleverandøren. Enkelte leverandører gir anledning til selvbetjent avbestilling.

Trenger du hjelp?

Ta kontakt med vår Kundeservice dersom du trenger hjelp med å endre eller avbestille din billett kjøpt hos Entur.

Kundeservice