Vi ønsker at du skal ha en behagelig reise med oss. Ta gjerne kontakt med oss for hjelp.
Vi hjelper deg gjerne med bestilling og endring av togbilletter og spørsmål du har til din kommende togreise. Vårt kundesenter har inngående kunnskap om tog og andre typer kollektivreiser i Norge.
Kontakt oss på:
Våre åpningstider er som følger:
På de største stasjonene på SJ NORD sine strekninger, er det personell fra Entur tilstede på de bemannende salgskontorene. Enturs personell har god oversikt over alle togstrekninger og øvrig kollektiv i Norge, kan svare på togrelaterte spørsmål og hjelpe til med kjøp av billetter.
Stasjoner med bemanning fra Entur er:
Les mer om betjente stasjoner på Enturs hjemmesider.
SJ har som mål at våre tjenester skal etterleve høye forventninger til universell utforming. Dette gjelder også nettsidene, som er bygget etter AA-standarden i Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.1.).
Om du oppdager at det er deler av nettsiden som bryter krav til tilgjengelighet, blir vi takknemlige for tilbakemelding på kundeservice@sj.no.
Ta kontakt med kundeservice for henvendelser om gruppereiser for 10 eller flere reisende.
Åpningstider for gruppereiser er:
E-post: gruppereiser@sj.no
For presserelaterte henvendelser, send en e-post til informasjonssjef, Hilde Lyng, på hilde.lyng@sj.no.
Kontakttelefon for pressehenvendelser er 916 72 135.
Post- og besøksadresse
Jernbanetorget 1
0154 Oslo
SJ Norges administrasjon sitter i DA-byggets 5. etasje, med inngang ved spor 7 på Oslo Sentralstasjon.
Org. nr 917 58 77 28
SJ Norge benytter Enturs tjeneste for hittegods, og du må kontakte deres hittegodskontor for å etterlyse gjenglemt bagasje. Mer informasjon finnes på Enturs hjemmesider.